NEVO – nowy polski system sekwencyjnego wtrysku gazu dla silników z pośrednim wtryskiem benzyny

Nowy system sekwencyjnego wtrysku gazu LPG/CNG w fazie lotnej ze sterownikiem NEVO i reduktorami SILVER/GOLD jest zaprojektowanym do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) – z katalizatorem i sondami lambda zachowując normy emisji spalin (również EURO5).

Rodzina NEVO obejmuje 3 typy sterowników w wersjach 4,6,8 cylindrów:

  • NEVO – nowoczesny sterownik dla silników do 4 cylindrów.
  • NEVO PLUS – funkcjonalny sterownik dedykowany do silników 6, 8 cylindrowych z możliwością obsługi aut specyficznych.
  • NEVO PRO – innowacyjny sterownik dla wymagających klientów, z możliwościami pełnego wykorzystania strategii OBD sterownika benzynowego.

LOGO_KME

 

Osiągów 100%
Trwałości 100%
Oszczędności 40%

Bezpośredni wtrysk – montaż LPG jest możliwy

To nieprawda, że instalacje gazowe nadają się wyłącznie do samochodów z pośrednim wtryskiem benzyny. Montaż LPG w popularnych modelach aut z grupy Volkswagena (w tym AUDI, SKODA, SEAT, VW) o rozszerzeniach FSI, TSI, TFSI, ale również Mazda, Hyundai, Kia czy Toyota wyposażonych w silnik z bezpośrednim wtryskiem nie stanowi dziś problemu dla dobrego montażysty. Przyjmując, że średni roczny przebieg samochodu w Polsce to prawie 17.000 km, w zależności od samochodu można w okresie 5 lat oszczędzić nawet 25 tysięcy złotych.

Pewna praca silnika

Stosowane przez nas elementy systemu zasilania gazem nie zmniejszają żywotności silnika oraz nie mają negatywnego wpływu na jego osiągi.

Oszczędność

Dzięki idealnemu ustawieniu instalacji gazowej, spalanie oraz osiągi Twojego auto będą optymalne.

Bezpieczeństwo

Wszystkie instalowane przez nas urządzenia mają odpowiednie certyfikaty, a sam proces instalacji jest dokładnie sprawdzany.

Normy

Systemy zasilania gazem montowane przez naszą firmę spełniają wszystkie obowiązujące normy spalania.

Instalacje samochodowe LPG

Oferujemy system sekwencyjnego wtrysku gazu LPG/CNG w fazie lotnej ze sterownikiem NEVO i reduktorami SILVER/GOLD jest zaprojektowanym do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) – z katalizatorem i sondami lambda zachowując normy emisji spalin (również EURO5).

Pewna praca silnika

Stosowane przez nas elementy systemu zasilania gazem nie zmniejszają żywotności silnika oraz nie mają negatywnego wpływu na jego osiągi.

Oszczędność

Dzięki idealnemu ustawieniu instalacji gazowej, spalanie oraz osiągi Twojego auto będą optymalne.

Bezpieczeństwo

Wszystkie instalowane przez nas urządzenia mają odpowiednie certyfikaty, a sam proces instalacji jest dokładnie sprawdzany.

Normy

Systemy zasilania gazem montowane przez naszą firmę spełniają wszystkie obowiązujące normy spalania.